Spustili jsme nový e-shop. Pokud jste měli registraci na našem starém e-shopu, vytvořte si prosím novou. Děkujeme.

lodní motor Suzuki DF 6 Hp

Neohodnoceno
Značka: Suzuki
lodní spalovací motor Suzuki DF 6 Hp
Možnosti doručení
Kód: 16/S
od 39 990 Kč od 33 049,59 Kč bez DPH
lodní motor Suzuki DF 6 Hp
Neohodnoceno
Značka: Suzuki
Suzuki DF 6 Hp: S, krátká noha,
Na dotaz | 16/S
39 990 Kč
33 049,59 Kč bez DPH
Suzuki DF 6 Hp: L, dlouhá noha,
Na dotaz | 16/L
40 990 Kč
33 876,03 Kč bez DPH
Suzuki DF 6 Hp: SW, krátká noha, bílé provedení
Na dotaz | 16/SW
40 990 Kč
33 876,03 Kč bez DPH
Suzuki DF 6 Hp: LW, dlouhá noha, bílé provedení
Na dotaz | 16/LW
41 990 Kč
34 702,48 Kč bez DPH

Lodní závěsný spalovací motor Suzuki DF6 Hp

 

Kombinace nejnižší hmotnosti v 6 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým  zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.

MODELDF 6 Hp 
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA S - 381mm, L - 508 mm
SYSTÉM STARTOVÁNÍManuální
HMOTNOST kg S - 23,5 kg, L - 24,5 kg
TYP MOTORUOHV
SYSTÉM DODÁVKY PALIVAKarburátor
POČET VÁLCŮ1
ZDVIHOVÝ OBJEM cm33138
VRTÁNÍ X ZDVIH mm60,4 x 48
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW4,4 Kw
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm4750 - 5750
ŘÍZENÍPínou
SYTIČManuální
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l0,7 l
PALIVOVÉ NÁDRŽE lInterní 1,0 l , externí 
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍDigitální CDI
ALTERNÁTOR12V 6A ( dle modelu )
ZAVĚŠENÍ MOTORUNa silentbloku
TRIMOVÁNÍRuční trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR1,92 : 1
ŘAZENÍF-N-R

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: