Lodní motor Suzuki DF 5 Hp
Lodní spalovací závěsný motor Suzuki DF5 Hp
Lodní závěsný spalovací motor Suzuki DF5 Hp
Kombinace nejnižší hmotnosti v 5 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.
| MODEL | DF 5 Hp |
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381mm, L - 508 mm |
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální |
| HMOTNOST kg | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg |
| TYP MOTORU | OHV |
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karburátor |
| POČET VÁLCŮ | 1 |
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 138 |
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 x 48 |
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 3,7 Kw |
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm | 4000 - 5000 |
| ŘÍZENÍ | Pínou |
| SYTIČ | Manuální |
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l | 0,7 l |
| PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Interní 1,0 l, externí |
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
| ALTERNÁTOR | 12V 5A ( Volitelné ) |
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 1,92 : 1 |
| ŘAZENÍ | F-N-R |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
