Lodní motor Suzuki DF2,5 Hp + OLEJ ZDARMA
Lodní spalovací závěsný motor Suzuki DF2,5 Hp S = krátká noha, interní nádrž, ruční řízení, ruční start L= dlouhá noha, interní nádrž, ruční řízení, ruční start,
Lodní spalovací závěsný motor Suzuki DF2,5 Hp
Nejlehčí lodní motor na trhu s krátkou nohou! - 13KG
-spotřeba paliva 0,5 l/hod!
Návrh s ohledem na člověka přináší uživatelský přívětivý provoz
Závěsný lodní motor vytvořený s uživatelsky přívětivými vlastnostmi je motorem, který Vám dovolí více si užít dobu strávenou na vodě. Proto je DF2.5 vybavena otočným ovladačem plynu pro jednodušší ovládání z různých pozic, ve kterých můžete na člunu sedět. Řízení s možností otočení o 360 stupňů je výhodou v těsných místech, kde potřebujete jemně manévrovat, a přináší velký tah při jízdě vzad.
Provoz je tichý a jemný. Motor je vodou chlazený pro zvýšení životnosti a spolehlivosti. Vysokokapacitní integrovaná nádrž o objemu jednoho litru poskytuje téměř 2 hodiny provozu na jedno naplnění.
Další vlastnosti zahrnují možnost nastavení tuhosti ovládání plynu i řízení, dále řazení F-N (vpřed a neutrál) na pravém boku přesně tam, kde byste jej čekali, a na levém boku indikátor stavu olejové náplně pro jednoduché kontroly.
Příhodnější vlastnosti
Po demontáži z člunu je motor DF2.5 vyvážený, lehký a snadno přenositelný díky svému velkému madlu pro přenos. Integrované madlo je instalováno v zadní části motoru, kde rovněž pomáhá snadnějšímu vyklápění (tiltování) motoru. Tilt má čtyři možnosti nastavení vyklopení tak, aby motor vyhovoval individuálním podmínkám na daném člunu a způsobu využití.
Přívětivý k životnímu prostředí, s ekonomickým provozem
Čtyřtaktní technologie Suzuki vymáčkne z každé nádrže naplněné palivem více, než srovnatelný dvoutaktní motor. Čtyřtaktní technologie také přináší čistý provoz, který dovolil modelu DF2.5 získat certifikaci CARB 3-Star pro ultra nízké emise od kalifornské rady pro vzdušné zdroje.
| MODEL | DF 2,5 Hp | 
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381 mm, L - 508 mm | 
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Ruční | 
| HMOTNOST kg | S - 13 kg, L - 14 kg | 
| TYP MOTORU | OHV | 
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karburátor | 
| POČET VÁLCŮ | 1 | 
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 68 | 
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 48 X 38 | 
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 1,8 Kw | 
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm | 5,250-5,750 | 
| ŘÍZENÍ | Pínou | 
| SYTIČ | Manuální | 
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l | 0.4 l | 
| OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Interní 1,0 l | 
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI | 
| ALTERNÁTOR | – | 
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku | 
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt | 
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.15:1 | 
| ŘAZENÍ | F-N | 
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
 
                         
                         
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
            