Lodní motor Tohatsu MFS 9,9CY
Čtyřtaktní lodní motor Tohatsu MFS9,9CY, nejlehčí dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním paliva, nižší spotřeba paliva o 35% díky EFI technologii, hladký, stabilní chod s minimálními vibracemi a silným výkonem Další inovace výrazně snížily hluk spalovacích procesorů pro co nejtišší provoz.
Moderní japonské motory Tohatsu MFS8/9,9CY jsou nejlehčími čtyřtaktními dvouválcovými motory se systémem elektronicky řízeného vstřikování paliva ve své kategorii výkonu. Nabízejí nižší spotřebu až o 35 %, inovované rukojeti pro snadnější manipulaci, vylepšený systém odvětrávání klikové skříně pro efektivnější odvzdušnění, odhlučnění celého procesu spalování pro co nejtišší chod a řadu dalších technologických inovací. Díky zcela novému konceptu motoru je MFS8/9,9CY tichý, spolehlivý motor s hladkým během, snadným startováním, optimalizovanou spotřebou a vynikajícím výkonem pro všestrannou škálu využití.
Standardní výbava Tohatsu MFS9,9CY
- Motor s ruční pákou řízení a páčkou řazení
- Externí 12litrová palivová nádrž
- Balónek s hadicí a palivovými konektory
- Výtrhová bezpečnostní pojistka
- Standardní hliníkový propeller
- Sada se základním nářadím k motoru
Přednosti motorů Tohatsu MFS8/9,9CY
- Nejlehčí dvouválcové motory s EFI ve své třídě
- Nízká spotřeba a hladký běh díky EFI
- Snadné startování bez potřeby sytiče
- Nová madla pro snadnou a pohodlnou manipulaci
- Čtyřbodový absorpční antivibrační systém
- Ultra nízké emise, cert. EU, US EPA a CARB ★★★
- Zjednodušená údržba pro co nejméně starostí
- Pětivrstvá úroveň ochrany proti korozi
EFI - Elektronické vstřikování paliva
Nejvýznamnější inovací je zavedení EFI - systému elektronicky řízeného vstřikování paliva pro dosažení optimálního výkonu a co nejnižší spotřeby. Tento systém zajišťuje hladký, spolehlivý chod a startování bez námahy, a také odpadá potřeba používání manuálního sytiče. Díky snímači T-MAP a ventilu ISC jsou do řídící jednotky neustále přenášeny informace, které umožňují průběžnou optimalizaci poměru vzduchu a paliva v závislosti na prostředí. Díky tomu máte vždy nejnižší možnou spotřebu, aniž byste zaznamenali pokles výkonu. Se systémem EFI vám navíc odpadají veškeré problémy s ucpáváním karburátoru a další starosti s ním spojené.
- Úspora paliva až o 35 % oproti motorům s karburátorem
- Snadné startování ve všech podmínkách i nadmořských výškách
- Stabilní a hladký volnoběh
- Optimalizuje poměr vzduchu a paliva v závislosti na prostředí
Jednodušší a pohodlnější manipulace
V Tohatsu myslí především na pohodlí uživatelů. Proto nové motory MFS9,9CY mají v přední části krytu motoru gumovou rukojeť pro snadnější naklápění a transport. Aby manipulace byla co nejpohodlnější, tak inovací prošla i rukojeť za motorem u páčky řazení. Kromě celkově čistšího vzhledu má nová rukojeť o 40 % větší plochu a hladký tvar, aby se nijak při přenášení motoru nezařezávala do dlaně.
Snadnější a přístupnější údržba
Průhledný palivový filtr s plovoucím indikačním kroužkem vám na první pohled sdělí detekci vody v palivovém systému. Nová konstrukce motoru umožňuje snadné vytažení filtru s hadičkami a díky rychlovýpustnému ventilu se snadno zbavíte nežádoucí vody. Navíc k těmto úkonům nepotřebujete vůbec žádné nářadí.
Podobně jako u větších motorů Tohatsu i modely MFS8/9,9CY mají nově přemístěný proplachovací otvor do střední části boku motoru pro co nejsnadnější přístup a jednoduché připojení hadice bez nutnosti speciálního nářadí.
Varianty
- S/L - Motor s ruční pákou řízení a páčkou řazení
- EFS/EFL - Motor s ruční pákou řízení, páčkou řazení a elektrostartem
- EPS/EPL - Motor pro dálkové ovládání s boční pákou řazení a plynu, elektrostartem
- EFTS/EFTL - Motor s ruční pákou řízení, páčkou řazení, elektrickým trimem a elektrostartem
- EPTS/EPTL - Motor pro dálkové ovládání s boční pákou řazení a plynu, elektrostartem, elektrickým trimem
| Výkon | 9,9 Hp , 7,3 KW |
| Válce | 2 |
| Obsah (ccm) | 209 |
| Řízení | ruční / dálkové |
| Řazení | manuální , dálkové |
| Startér | manuální, elektrický |
| Trim | manuální, elektrický |
| Délka nohy | S (15") , L (20'') |
| Převodový poměr | 2,08:1 |
| Systém zapalování | digitální CDI |
| Nádrž | externí 12l |
| Hmotnost (kg, min.) |
S,EFS 38,5 kg, L,EFL 39,5 kg, EPS 41 kg, EPL 42 kg, EPTS 46,5 kg, EPTL, EFTS 47,5 kg, EFTL 48,5 kg |
| Alternátor 12V (A) | dle modelu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

