Lodní závěsný spalovací motor Yamaha F150LB/ V-MAX
Motor YAMAHA F150 se svým elegantním vzhledem a skvělou funkční výbavou vám zajistí dokonalý odpočinek na vodě díky důmyslným technologiím zajišťujícím ekologický účinný a úsporný výkon. Patří mezi ně vyspělá konstrukce dvou vačkových hřídelů v hlavě válce (DOHC) a speciální sací a výfukové systémy, které přispívají k optimalizaci procesu spalování. Odolná 8zubová spojka je zárukou hladkého řazení a dlouhé životnosti, speciálně tvarovaný kryt účinněji zachycuje a odvádí vodu. Díky mnoha dalším unikátním prvkům, například ovládání nastavení otáček motoru při rybolovu, našemu systému nastavení trimu a náklonu v širokém rozsahu – a volitelně dálkově ovládanému bezpečnostnímu systému Yamaha Y-COP – je používání tohoto motoru skutečným potěšením.
YAMAHA V MAX SHO 150 2,8litrový motor dosahuje nejen mimořádného výkonu, ale poskytuje jej efektivně, čistě a tiše. Efektivní konstrukce skrývá 16ventilovou techniku, rozvod DOHC s variabilním časováním vačkového hřídele a EFI. Výsledek? Úžasné zrychlení, úchvatná nejvyšší rychlost a především obrovské vzrušení!
Motor YAMAHA V MAX SHO 150 je vytvořený s cílem ideálně vyhovovat dnešnímu charakteru rychlejších a lehčích sportovních člunů. Je proto konstruován tak, aby byl tichý a kompaktní, s nízkou hmotností a výkonným všestranným motorem. Pro vysoký výkon v celém výkonovém pásmu má motor technologii Variable Camshaft Timing (VCT), která dokonale upravuje směs paliva a vzduchu ve válcích podle potřeby. Pro vás to znamená dechberoucí konstantní točivý moment od nuly po nejvyšší rychlost.
Technické parametry:
Výkon (kW) | 110,3 |
Válce | 4 / 16ventilů |
Obsah (ccm) | 2670 / V-MAX 2785 |
Řízení | dálkové řazení |
Délka nohy | L 516mm, XL 643mm |
Startér | elektrické |
Trim | elektrický |
Rozsah otáček | 5000 – 6000 ot/min |
Převodový poměr | 2,00:1 |
Vrtání x zdvich (mm) | 94x96,2 |
Systém mazání | olejová nádrž |
Objem palivové nádrže | externí nádrž |
Hmotnost kg | 222 / V-MAX 227 |
Typ motoru | 4taktní |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.