lodní motor Yamaha 375 Hp

Not rated
Brand: Yamaha
spalovací lodní motor Yamaha 375 Hp
Delivery offer
Code: 2863/XFLXS
from €51 264,41 from €42 367,28 excl. VAT
lodní motor Yamaha 375 Hp
Not rated
Brand: Yamaha
Varianta 2863: XF-XS, extra dlouhá noha, XTO Extreme Thruster Output, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFXS
€51 264,41
€42 367,28 excl. VAT
Varianta 2863: XFL-XS, extra dlouhá noha, XTO s opačnou rotací, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFLXS
€51 264,41
€42 367,28 excl. VAT
Varianta 2863: XF-US, ultra dlouhá noha, XTO Extreme Thruster Output, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFUS
€52 195,02
€43 136,38 excl. VAT
Varianta 2863: XFL-US, ultra dlouhá noha, XTO s opačnou rotací, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFLUS
€52 195,02
€43 136,38 excl. VAT
Varianta 2863: XF-ES, extra extra dlouhá noha, XTO Extreme Thruster Output, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFES
€55 148,69
€45 577,43 excl. VAT
Varianta 2863: XFL-ES, extra extra dlouhá noha, XTO s opačnou rotací, SBW elek. řízení + DBW,
Na dotaz | 2863/XFLES
€55 148,69
€45 577,43 excl. VAT
Pokud hledáte obrovské množství výkonu a tahu a špičkovou technologii řady XTO společnosti Yamaha, nabízíme vám lodní motor YAMAHA XF375.                       První čtyřdobý motor s přímým vstřikováním. Poprvé s integrovaným elektronickým řízením, které tvoří souvislý celek se systémem Yamaha Helm Master. Jako první dosahuje nových úrovní zpětného tahu, točivého momentu a otáček.Motor V8 o objemu 5,6 litruSrdcem tohoto ikonického modelu lodních pohonných jednotek je motor s 60° V8 se zdvihovým objemem 5 559 ccm a řadou nejnovějších technologií od Yamahy pro sérii XTO.Prvky, jako je přímé vstřikování paliva pomocí 5 palivových čerpadel, systém VCT (proměnlivé časování vačkových hřídelů), koncepce DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válců), dvoukomorové olejové čerpadlo, dvoustupňové vodní čerpadlo, čtyři termostaty, jedinečný výfukový systém, to vše vám nabízí nová Yamaha XF375NSA.DES - Integrované elektrické řízeníTento vysoce účinný systém, který je ve skutečnosti zabudovaný do jednotky motoru, je nejen lehčí a méně složitý než samostatný hydraulický systém, ale je i čistší pro montáž a údržbu.Dalším benefitem této integrace je výrazně kratší doba a přesnější reakce na pokyny kormidelníka. Výsledkem je ještě plynulejší a pohodovější jízda bez hromady kabelů a hadic navíc- Extrémní výkon – 5,6 l • 32V • 60ş V8 • DOHC • VCT-Účinnost – zcela první čtyřdobý motor s přímým vstřikováním -Přesnost – integrovaný systém elektronického řízení - Dokonalé ovládání – jedinečné, plně elektronické systémy - O 300 % větší zpětný tah z nového výfukového systému - Jistota – odolný, speciálně vyrobený klikový hřídel - Spolehlivost – nový odolný převodový systém - Nový, štíhlý tvar dolní jednotky s masivní převodovkou- Dvoukomorové olejové čerpadlo pro zvládání extrémního namáhání- Mimořádně pohodlný způsob výměny oleje v převodovce přímo ve vodě- Přeplňování pro vysoký výkon při nízkých otáčkách- Ideální pro těžké čluny a nafukovací čluny – lodní šrouby XTO OS

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: