Pokud hledáte obrovské množství výkonu a tahu a špičkovou technologii řady XTO společnosti Yamaha, nabízíme vám lodní motor YAMAHA XF375. První čtyřdobý motor s přímým vstřikováním. Poprvé s integrovaným elektronickým řízením, které tvoří souvislý celek se systémem Yamaha Helm Master. Jako první dosahuje nových úrovní zpětného tahu, točivého momentu a otáček.
Motor V8 o objemu 5,6 litru
Srdcem tohoto ikonického modelu lodních pohonných jednotek je motor s 60° V8 se zdvihovým objemem 5 559 ccm a řadou nejnovějších technologií od Yamahy pro sérii XTO.
Prvky, jako je přímé vstřikování paliva pomocí 5 palivových čerpadel, systém VCT (proměnlivé časování vačkových hřídelů), koncepce DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válců), dvoukomorové olejové čerpadlo, dvoustupňové vodní čerpadlo, čtyři termostaty, jedinečný výfukový systém, to vše vám nabízí nová Yamaha XF375NSA.
DES - Integrované elektrické řízení
Tento vysoce účinný systém, který je ve skutečnosti zabudovaný do jednotky motoru, je nejen lehčí a méně složitý než samostatný hydraulický systém, ale je i čistší pro montáž a údržbu.
Dalším benefitem této integrace je výrazně kratší doba a přesnější reakce na pokyny kormidelníka. Výsledkem je ještě plynulejší a pohodovější jízda bez hromady kabelů a hadic navíc
- Extrémní výkon – 5,6 l • 32V • 60ş V8 • DOHC • VCT
-Účinnost – zcela první čtyřdobý motor s přímým vstřikováním
-Přesnost – integrovaný systém elektronického řízení
- Dokonalé ovládání – jedinečné, plně elektronické systémy
- O 300 % větší zpětný tah z nového výfukového systému
- Jistota – odolný, speciálně vyrobený klikový hřídel
- Spolehlivost – nový odolný převodový systém
- Nový, štíhlý tvar dolní jednotky s masivní převodovkou
- Dvoukomorové olejové čerpadlo pro zvládání extrémního namáhání
- Mimořádně pohodlný způsob výměny oleje v převodovce přímo ve vodě
- Přeplňování pro vysoký výkon při nízkých otáčkách
- Ideální pro těžké čluny a nafukovací čluny – lodní šrouby XTO OS
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.